.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابهام وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در اداره وزارتخانه

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هشتم با بیان اینکه فضای مجلس برای رأی آوری سوسن کشاورز مناسب نیست، گفت: مهمترین ابهام درباره این وزیر پیشنهادی، توان وی در اداره وزارت آموزش و پرورش است.

علی کریمی فیروزجانی در گفتگو با مهر افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص تخصص خانم کشاورز بحثی ندارد و مهمترین ابهام درباره صلاحیت این وزیر پیشنهادی توان وی در اداره وزارت آموزش و پرورش است.

وی در مورد کسری بودجه 9 هزار میلیارد تومانی وزارتخانه افزود: آموزش و پرورش کسری حدود 4 میلیارد تومانی دارد که از طرفی مشکل کسری بودجه با هماهنگی دولت و مجلس قابل رفع است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: سال گذشته 6400 میلیارد تومان اعتبار لازم بود تا وزارت آموزش و پرورش به تعهدات خود در قبال فرهنگیان عمل کند و امسال با مساعدت های انجام شده به این بخش پیش بینی می شود رقم مذکور به نصف تقلیل یابد.

وی در مورد میزان مساعد بودن فضای مجلس برای رأی آوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اضافه کرد: فضا برای رأی آوری خانم کشاورز اصلاً مناسب نیست.

نماینده مردم بابل در مورد نظر مصداقی نمایندگان درباره فردی دیگر برای این وزارت، تصریح کرد: چنین بحثی تاکنون میان وکلای ملت مطرح نبوده و نمایندگان قصد هم ندارند در زمینه تعیین وزیر دخالت کنند.

وی با بیان اینکه علی احمدی بر کار وزارت مسلط شده بود، افزود: اگر وی دوباره معرفی می شد رأی می آورد ولی به هر حال نظر دکتر احمدی نژاد آن بود که مدیریت این حوزه را به فرد دیگری واگذار کند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت عدم انتخاب کشاورز به عنوان وزیر آموزش و پرورش از رئیس جمهور انتظار داریم برای انتخاب وزیر بعدی با کمیسیون آموزش و تحقیقات مشورت کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.